25 Mart 2012 Pazar

VANİLYALI CUPCAKE

Merhaba arkadaşlar,
Nihayet  bahar geldi, geldi ama beraberinde benim alerjilerimi de getirmiş. Acaba bu sene unutur mu diyordum ama her sene olduğu gibi bu sene de unutmadı vefalı dostum :) Şimdi baharcım gelirken alerjilerimi getirdiği için bu hafta onlarla çok meşgul idim. Ama çok şükür ilaçlarım sayesinde  kontrol altına girdiler ve ben tekrar mutfağıma ve normal yaşantıma dönebildim. Bugün şöyle renkli birşeyler hazırlamak istedim baharın cıvıltısına uygun olsun diye. Hadi bakalım başlayalım , iste karşınızda dayanılmaz Vanilyalı Cupcake 'ler :))

VANİLYALI CUPCAKE

Malzemeler:

  • 130 gr. Tereyağı oda sıcaklığında
  • 130gr. Toz şeker
  • 3 yumurta
  • 195gr. Un
  • 1.5 tatlı kaşığı kabartma tozu
  • 1 tutam tuz
  • 60 ml. Süt
  • 2 paket vanilya
Üzeri için:
  • 1 Paket toz krem şanti
  • 1 çay bardağı süt
  • Süsleme şekerleri
Hazırlanışı:
  1.  Şeker, vanilya ve tereyağını mikserle çırpın. yumurtaları teker teker ekleyerek çırpmaya devam edin.
  2.  Ayrı bir kasede un, kabartma tozu ve unu harmanlayın. Hamuru mikserle düşük hızla çırpmaya devam ederken unlu karışımı ve sütü ekleyin.
  3.  Mini muffin kalıplarına kağıt yerleştirip hamuru içlerine paylaştıralım.170 dereceye ayarlanmış fırında 18-20 dakika pişirin. Izgara teli üzerine alarak soğuyuncaya kadar bekletin.
  4.  Krem şantiyi süt ile çırpın ve keklerin üzerine sürün. Renkli süsleme şekerleri serpiştirip servis yapın.

Beğeni ve paylaşımlarınızı bekliyoruz:

0 yorum:

Yorum Gönder